среда, 21. јун 2017.

Kolac sa kockicama mlecne i bele cokolade




Mekani , saftani i jako ukusan kolac sa parcicima cokolade unutra
Recept je uzet iz novina  Ovakvi kolaci su ovde vrlo popularni uz kafu i caj.Ovaj kolac nije puno veliki dobije se otprilike nekih 12 parcica. a nije ni mnogo zahtevan za pravljenje.

Potrebno je

3 jaja
3 decilitara secera
½dec kakao
3 dec brasna
2 kasicice peciva
3 kasicice vanilinog secera
75 grama putera/ margarina
1½ dec mleka ( ja sam stavila slatku pavlaku)

Za punjenje
75 grama sitno iseckane cokolade Ja sam imala i mlecne i bele cokolade.

Za odozgo prah secer

Postupak.:
Ukljuciti rernu na 180 stepeni
Izmutite jaja i secer penasto u jednoj ciniji
Pomesajte kakao brasno pecivo i vanil secer zajedno u jednoj cinijici  Stavite sve to skupa u ta umucena jaja
Dodajte otopljeni margarin i mleko.Umutite jios malo da dobijete izjednacenu masu
Dodajte tu iseckanu cokoladu..



















v





Namazite formu u kojoj cete peci margarinom dosta i pospite malo kokosovog brasna u to
 Zapremeina forme treba da bude  1½ litre Ja sam koristila formu u koje pecem hleba ali mislim da se te forme zovu forme za komisprote .Nisam sigurna,Ali moze i u obicnoj cetvrtastoj .

Pecite kolac u donjem delu rerne  36 do 40 minuta Ostavite da se prohladi u formi da se nebi polomila
Ohladjeni kolac okrenite na tacnu za sluzenje i pospite secerom u prahu




Нема коментара:

Постави коментар