среда, 13. јануар 2016.

Vasilica



Ovo je moja proslogodisnja Vasilica pa cu podeliti recept i slike sa vama.
Mislim da je suvisno bilo sta pisati i objasnjavati na tu temu posto svi mi znamo tradiciju pa cu stoga samo recept da vam napisem.
Recept sam nasla negde na netu i jako mi je zao sto nisam zapamtila od koga je jer prosle godine u ovo doba nisam imala blog i nisam mnogo razmisljala o tome od koga je recept bitno je da je dobar,
 Zato mi je zao sto nemogu zahvaliti osobi od koje sam ga uzela jer sam ga odmah prepisala u moje beleske bez da se secam i kako je slika izgledala , u svakom slucaju hvala za dobar recept.





500 grama brasna
malo soli
 1 jaje
25 grama kvasca
malo meda
otprilike 3½ dec mlakog mleka
plus trebace jos najmanje 100 grama brasna za rad sa testom na radnoj povrsini

Potrebno jos;

200 grama margarina za premazivaje
oko 200 grama sira sitno izmrvljenog

Od tog mleka sa kojim cete mesiti uzmite malo  meka 1 kasiku brasna  kasiku meda i kvasac  i ostavite 10 minuta da kvasac proradi
.Brasno staviti u jednu ciniju i dodajte soli jaje  i sve ostalo mleko zajedno sa onim mlekom gde je kvasac. Mozda ce vam trebati jos brasna  Sa tim zamesiti testo ( ja sam mesila u masini)  da bude glatko ali ne tvrdo i da se ne lepi za ruke Ostaviti nekih 30 minuta da testo nadodje..
 Zatim razvuci cetvrtastu koru  velicine 30 x 40 i premazati margarinom sobne temperature sklopiti kao i svo ostalo lisnato testo ( ima dole slika) . ,ostaviti 10 minuta da odmara i ponoviti jos 2 puta dok ne potrosimo margarin
Kada ste iskoristili sav margarin razvucite ponovo sto tanje mozete i pospite sirom testo ( nemorate do krajeva da vam sir nebi ispadao sa strane) sklapajte i tako sklapajuci posipajte sirom
,Kada ste je sklopili stavite je u tepsiju u kojoj zete je peci i stisnite je malo rukom da se izjednaci ( tepsija treba biti otprilike 24 cm )
 Ostaviti 30 minuta da naraste
, Naraslu pogacu peci u vec zagrejanoj rerni 30 minuta na 220 stepeni i posle jos 10 minuta  na 180

Dok je vrela premazati je mesavinom meda i vruce vode.

Deluje  komplikovano zato sto se premazuje i ceka dosta puta ali  vredi   se potruditi.
Ove godine cu je praviti isto samo sto cu probati bez cekanja  sa premazivanjem da vidim rezultat jer ja nebi bila ja dane experimentisem.






Нема коментара:

Постави коментар