среда, 20. јануар 2016.

Uradi sama / napravi tanjir za kolace na postolje


Evo malo ideja kako napraviti nove tanjire  od starih a sve jedno imati lepe tanjire za kolace ili svecnjake za dekoraciju stolova pri nekom slavlju.

Mozete koristiti vec neke koje imate rasparne ili neke koje jako volite pa vam je ostalo samo nekoliko komada i tako sacuvati ih u kuci a imati koristi od njih,
Mozete koristiti rasparne  kristalne ili staklene case za postolje ili pa cak ako imate neke stare svecnjake a stoje vam negde u cosku i nekoristite ih. ,
Mnoge stvari tokom godina covek kupi ili dobije na poklon bez da ih voli ili koristi ali uz malo dobrih ideja mozete napraviti nesto sto volite i plus da bude unikatno jer bas tako niko drugi nema a to je poenta svega biti svoj.....
U mom slucaju ideja nije moja nasla sam je na netu  ali sam resila da isprobam  i da podelim sa vama sto volite da experimentisete i kreativni ste mozda je to bas nesto za vas....





Moja ova dva tanjira kao i dve case/ cinijice za sladoled ili desert su kupljene  u starinarnici  u naravno u boji koja mi se trenutno jako svidja i potreban je lepak za porcelan i staklo ....ja sam ovde koristila univerzalni za staklo papir porcelan keramiku...





Ovako je to izgledalo pre lepljenja ...




Oprati i lepo osusiti case i tanjire
Izmeriti santimetrom sredinu gde cete zalepiti
Postavite papir ispod u slucaju da vam lepak iscuri na radnu povrsinu ( meni nije stavila sam po malo)




Kad zalepite tanjir na casu onda okrenite tanjir ovako kako ustvari treba da stoji i stavite neki tezi predmet preko toga ( stajalo je nekih par sati)  i dobili ste novu tacnu za naprimer Slavske kolace u boji koju volite i koja vam odgovara uz dekoraciju stola .Ja sam se sad odlucila za ovu boju jer miu se samo to svidelo  i nije bilo boja koje volim. Ali uskoro cu verovatno isprobati sa novim tanjirima.








Evo i svecnjaka od novog srebra koje imam godinama i malo sam umorna na njih
Za sada sam na njih stavila ove male svecnjake u koje idu male svecice i koristim ih ovako












U potrazi sam za tanjirima koji ce krasiti ove srebrne svecnjake
cim budem napravila i nasla sta zelim podelicu sa vama.....

Volela bih ako se neka od vas odluci da napravi ovako  nesto me obraduje sa slikom da i ja dobijem neku novu ideju bila bih vam zahvalna mada slabo vidim da nesto komentarisete ...a volela bih
Veliki pozdrav od mene i budite kreativni i igrajte se i naravno podelite ideje sa nama / sa mnom
Ovako nesto pomaze boljem danu i boljem pogledu na zivot i zivotne situacije...





Нема коментара:

Постави коментар