четвртак, 14. јануар 2016.

Kukuruzne lepinje


Pre neki dan sam u grupi Lepi Brka pronasla recept za lepinje koje su izgledale jako primamljivo. Na osnovu tog recepta ja sam experoimentisala dodala i oduzela nesto i napravila ove jako ukusne lepinjice,
Hvala damama koje su dale  bazu recepta. Ovo je odlicno naprviti na brzinu i oblikovati kako hocete ja sam se odlucila za ovaj nacin jer mi je izgledao najjednostavniji. Dobro je sto je mesavina projnog i obicnog brasna naravno za one koji vole tu kombinaciju.
Recept mozda mozemo nazvati Brkine lepinje jer to ustvari je on i pravio ali neznam dali smem da im ja budem kuma i nazovem tako?



Recept;

20 grama kvasca
1 kasika meda
soli u zavisnosti koliko volite slano ( ja volim slani hleba)
3 decilitara tople vode
½ dec ulja
4½ dec belog brasna
1½ dec projnog brasna `plus malo projnog za posipanje odozgo
da nadolazi 30 minuta
Ja sam sve sastojke  stavila u ciniju i izradila kasikom / varjacom
Zatim stavila na radnu povrsinu i rucno jos malo formirala vrlo kratko.Ostavila da odstoji testo nekih 30 do 40 minuta.
Nadoslo testo nozem ili kidanjem podelila u nekoliko manjih komada i od toga formirala male lepinje .Ja sam dobila 8 komada sto manjih sto vecih. Stavila na plehu sa pek papirom  zasekla nozem na nekoliko mesta da bi dobila lepe sare i ostavila da narastu 15 minuta. Pre pecenja sam ih skavasila vodom i pobrasnila kukuruznim brasnom.
Pekla na 220 stepeni 13 do 15 minuta.
To je moja verzija  a vi probajte mozda dodjete do novih otkrica sto je vrlo pozitivno.











Нема коментара:

Постави коментар