субота, 1. август 2015.

Mafini od jaja i sira urolani slaninom/ pancetom


Ovo je jedna ideja koju sam skoro pronasla na youtube i bila odusevljena ..i naravno isprobala vec nekoliko puta na dva nacina.
Prvi nacin na koji sam pravila bio je Panceta , tanak / tost hleba i jaje a drugi nacin je  isto to samo sam dodala rendani kackavalj , suncokretove  semenke i oregano  u to pre nego da sam razbila jaje .
Malo sira paradajza , paprike i eto dorucka zanimljivog pogotovu maloj  deci ako ih imate u kuci .Sto da ne i za nas odrasle vrlo lepo izgleda i nije tesko napraviti , malo promene nije na odmet umesto klasicne kajgane sa slaninom.
Evo nekoliko slika i pre nego sto objasnim . Kad budete videli slike bice vam jasno da nije nista komplikovano....

 Pripremite koliko hocete sami ja sam ispekla 4 za probu   a moj muz je pojeo 3 znaci sami odlucite koliko hocete  da pojedete za dorucak toliko jaja i svega ostalog po zelji ..jedino se pece 8 do 10 minuta na 180 .








Iseci tost hleb i staviti na dno formi . Ja imam silikonske forme koje sam koristila ali moze bez  njih  samo u formicama ali morate podmazati dobro ...pre nego da stavite sastojke..

 Pancetu koja je vec na trakice malo sam proprzila u tiganju ali ne mora , ja sam to uradila jer volim da je res


 Stavite okolo forme  pancetu...rendani sir ( ja prvi put nisam stavila ) ali ima slika i sa sirom.

 Preko toga u svaku formu razbiti po jedno jaje ...posolite ga i pobiberite ako volite...

 Peci u zagrejanoj rerni na 180  nekih 10 minuta u zavisnosti koliko volite peceno jaje.




Ovako je izgledalo ispeceno....i bilo je jako ukusno....

Нема коментара:

Постави коментар