петак, 14. август 2015.

Kolac knedle sa sljivama



Evo jednog kolaca koji je pokupio jako pozitivnih komentara u grupi Lepi Brka Gastronomad .Dosta nas   je napravilo kolac i poslalo slike  ispod originalnog recepta   Vladimira Stupara . Hvala za divan recept.
 Naravno to je stvar ukusa nekima se mozda i nije svidio zato sto su knedle knedle ali niko i ne tvrdi drugo ovo je kolac koji se zove tako  . Meni koja volim da jedem knedle a  nevolim da  ih pravim ovo je najpribliznija zamena a jednostavno i lako za pravljenje  a sljive tako socne cak socnije nego u knedlama  .Recept vec postoji u grupi odakle sam ja uzela ali sve jedno sam resila da ga podelim sa vama opet  mozda je lakse naci ga na jednom mestu.
Vec sam cula da je neko pravio ranije isto i da je popularan  ja se pitam kako sam ovo propustila ....evo danas idem u prodavnicu da kupim sljive i zamrznem da imam za kasnije...



 RECEPT; za testo:

 200 grama  prezli
1 litra mleka
16 kasika secera
13 kasika griza
70 grama margarina
1 jaje

Za fil;
1 kg sljiva
3 kasika secera,
1 vanilin secer
2 kasika dzema oh sljiva

Pripremiti ovako:

Na malo ulja u tiganj saspi prezlu i secer i propzi pa ostavi da se ohladi

,U medjuvremenu prokuvati mleko i u to dodati griz i secer i napraviti gusti krem od toga mesajuci non stop.Zatin dodati margarin i n kraju kad sklonite sa vatre dodati jednió jaje koje dobro pomesati unmuti sa grizom. Taj fil of griza podeli na dva dela...

Sljive ocistiti od kostica i podeli na cetvrtine i srtaviti sa 3 kasike secera i vanil  da se dinstaju. One brzo puste tecnost i budu socne  i u to  dodate 3 kasike dzema od sljiva. Nekih 10 minuta ih dinstati.

Nauljiti pleh 30x20 cm i preko toga staviti pola od tih prezli Rasporedi po dnu cinije,
zatim preko toga staviti kasikom skuvani griz  dok se nije stegao da pokrije te prezle podjednako
Preko tog staviti fil od sljiva

Preko toga staviti  ostali deo  griza i kad to uradite ostaje samo prezla ponovo ( ako vam je previse socnan sos od sljiva nema problema jos ce biti ukusnije...)  Ja sam ih malo duze dinstala pa su se malo ukuvale ..ali nemate potrebe za tim.
Ostaviti u frizideru nekoliko sati da se stegne i ona  navalite....kao ja

Pravi letmji kolac..

Prijatno



















Jedino sto nisam ravnomerno podelila griz pa sam imala za odozgo manje a i posto se ohladio teze se razsporedjuje preko sljiva ali je sve jedno bilo odlicno....uskoro isprobavam sa breskvama ili kajsijama...






Нема коментара:

Постави коментар