понедељак, 16. март 2015.

Cevap torta



Za ovu tortu sam nasla sliku negde na internetu a kasnije i recept( nazalost davno i ne secam se ko je postavio to) i nisam se smirila dok nisam isporobala i napravila sama.Malo truda i isplatilo se jer efekat koji ostavlja je odlican . Jedini sto vam treba dobra volja i malo vremena. , i naravno trba vam forma formata24 cm na kojoj se skidaju krajevi zbog lakseg secenja i serviranja cevap torte.
Potrebno je ; 1 kg cevapa ( ja sam koristila smrznute iz Lidla), 5 vecih izrendanih krompira, 2 jajeta, 150 grama pavlake za kuvanje, 150 grama mladog sira 150 grama kackavalja soli i bibera.
Postupak :Slozi cevape u formu  oblozenu pek papirom ( ako vam je forma 24 cm ostace nekoliko komada) a u jednu ciniju umuti jaja dodaj pavlaku i mladi sir ,pobiberiti i posoliti.Kad poredjate cevape onda na dno stavite rendane krompire pa onda ako vam je ostalo nekoliko cevapa isecite na sitno pa opet krompir pa cevape  i na kraju prelijte taj krompir sa mesavinom pavlake , sira i jaja .Stavite alu foliju preko toga i u rernu na 180 stepeni 60 minuta.Pre nego da je gotovo samo sklonite foliju i stavite preko tog narendanog kackavalja  i jos 3-4 minuta da se sir otopi .
Servirati sa kupus salatom i ljutim papricicama  ili vec salata po zelji...
Ovako je izgledao postupak pravljenja i kao sto rekoh salata po zelji ja sam imala paradajz sa prazim lukom i kuvanu sargarepu i brokoli sa belim lukom sircetom i uljem...prijatno

Нема коментара:

Постави коментар