среда, 11. март 2015.

ruska kapa torta

Ovu tortu sam napravila po receptu od ruskih kapa koji vec imam godinama
Razlika je  sto je napravljena torta i dodala sam u zadnjem redu fila malo iseckanog ananasa ( iz konzerve) radi ukusa da ne bude preslatko....

Prosla je odlicno kod gostiju jer se jela  ( to je moj zakljucak), mada moji gosti nemaju obicaj da hvale moje kolace.....



Recept
:8 jaja,
400 grama secera,
 14 kasika brasna, 
2 kasika kakao,
 8 kasika tople vode,
 i prasak za pecivo.
 Ispeci 4 do 5 kora u formi od 23 cm.
Mutiti jaja i secer penasto  i kada je lepo umuceno dodati suve sastojke koje ste pomesali zajedno i smanjiti brzinu na mikseru i dodati  8 kasika tople vode
Od ove mase ispeci nekoliko kora  u formi velicine 22 / 23 cm oblozenoj pek papirom
Ohladiti kore i posle filovati kremom  za koju je recept ispod

Umutiti 

Fil:
1 litra mleka
i 2 pudinga
od vanile + vanile + 4 jaja,
10kasika secera,
 8 kasika gustina 
250 grama margarina ( neslanog) i
 150 gr secera u prahu.
Ananasa iz konzerve sitno iseckanog ali bez safta
 Umuti jaja i secer penasto i dodaj u to prah puding, gustin i malo mleka od one  litre  i u to mleko zakuvaj  krem .
Kada se fil ohladi pomesati ga sa umucenim margarinom i prah secerom. 
Sa tim filovati kore ( pa mozete staviti ananas na jedno filovanje preko krema  ) odozgo nafilovati tortu ali ne previse i posuti kokosom i cokoladom otopljenom sa malo mleka i ulja ( 150 gr cokolade crne za mesenje) kao i obicno sto se radi za ruske kape ili za neki kolac koji se preliva sa cokoladom .
  Masti na volju i bice torta.







Нема коментара:

Постави коментар