недеља, 29. март 2015.

Proslogodisnje Uskrsnje dekoracije i farbana jaja


Uskrs stize uskoro , lepi dani i prolece bude osecanja u nama da budemo kreativni ..
.Dosta zena vec sad razmislja sta ce imati na trpezi a da se ne ponavlaja a dosta njih vole da ukrase svoj dom za Usrsnji praznik ( sto zbog dece u kuci a sto zbog licnog zadovoljstva)
 Evo mojih proslogodisnjih slika pa mozda nekome posluze kao inspiracija ( mozda neko ima bolje ideje nego ja ali ja se usudim da pokazem svoje)

 Kuhinjska dekoracija...
 Kuhinjska ...

 Dekoracija iz dnevne sobe
 Razlicita ofarbana jaja...



 Jaja i torta koja je pravljena kao dobos torta ali bez karamliziranog secera odozgo....moze i tako
 Pogaca ( koja je trebala mislim da ima 5 jaja  a ja sam stavila 6) Pogaca je sa sirom( kao pita ) i jeli smo je za dorucak


 Ujutru  za doruckom
 Ova pogaca je bila za rucak

 dekoracije
 Dobos torta ( na moj nacin)( originalan recept je uzet od Lidije Kocic)

Ove dve  zadnje slike su ranijih godina...

Нема коментара:

Постави коментар