понедељак, 16. март 2015.

Fokacija / italijanska pogaca


Ovo je tanka pogaca / hleb koji moze da se jede uz jela  ili da se posluzi i  uz salatu .Prednost je sto je posna varijanta i  moze da se koristi u dane posta i moze da se kombinuje sa razlicitim zacinima u zavisnost ikoje ukuse volite . Evo nekoliko mojih verzija ove pogace  ..
.
Recept;
½decilitara susama ( ja ih obicno malo prepecem u tiganju i imam uvek u teglici)
20 grama kvasca
 4 dec mlake vode,
2 kasike maslinovog ulja i
1 kasika meda
 , soli po ukusu i
8 do 9 dec brasna.
Staviti prvo 8    dec brasna  i susama i soli u vanglicuKvasac otopiti u vodi sa medom i uljem Sa tim zamesiti testo i ako treba dodati i taj zadnji decilitar brasna
  Ostaviti da nadolazi 1 sat a zatim to testo staviti u pleh velicine 25x40 cm ( predhodno oblozen pek papirom ) i ostaviti da nadolazi 45 minuta.
 Pre pecenja  napravi rupice prstima u testu i premazi ili saspi najmanje 3 kasike maslinovog ulja preko testa Staviti preko toga i malo susama ili nekih drugih semenki po zelji
Peci na 250 stepeni 12 do 15 minuta.
Ovo  su neke od mojih verzija te pogace samo sam je kombinovala na razne nacine sa raznim zacinima
 Ovo je radjeno po receptu samo sto sam se odlucila da odozgo ima zatar zacin i razlicite semenke

 Ova je sa maslinama i susamom

A ova je sa ceri paradajzom i maslinama...

Нема коментара:

Постави коментар