понедељак, 30. март 2015.

dzem od kivija

Danas sam isprobala i napravila vrlo ukusan dzem od kivija. Recept sam uzela sa nekog Svedskog bloga.
 Vrlo cesto imamo  kivi u ciniji na stolu koji stoji i truli , da ne bi bacali mozemo ga iskoristiti za dzem. Moze i tvrdji kivi ( moj je danas bio bas tvrd) a moze i od tog mekanog.
 Proces spremanja traje nekih pola sata za manju kolicinu dzema i ne oduzima mnogo vremena i nije zahtevno , ako volite da jedete kivi znaci mozete ga imati za dorucak na hlebu.
 Ja sam moj isprobala sada za veceru uz caj i bila zadovoljna( sledeci put manje secera)
U mom receptu kolicina je mala i posto nije zahtevno i skupo praviti ga mozete probati sa manjom kolicinom, ukoliko vam se svidi lako je duplirati meru.
Neznam koliko dugo moze da stoji ali u frizideru moze sigurno nekoliko medelja( ako ga ne pojedete pre toga)
Potrebno vam je;

8 kivija ,
 1 limun ( izrendana kora od jednog limuna i sok od tog limuna) u receptu stoji 2 decilitara secera ( za moj ukus presladko znaci moze 1,5 dec secera)

Oljustiti i iseci na komade kivi i oprani limun izrendati i ocediti njegov sok i staviti u to 2 decilitara secera i kuvati prvo na laganoj vatri 10 minuta pa pojacati  vatru zadnjih nekoliko minuta.
Sve skupa proces kuvanja je od 10 do  15
. Kuvani dzem ce i dalje imati parcice koji se nisu raspali ali se mogu izmiksati stapnim mikserom malo.
Vruci dzem  sipati u vrucu teglu.  Cuvati u frizideru.








Нема коментара:

Постави коментар