четвртак, 5. март 2015.

Sarene kiflice


Recept za ove na izgled vrlo interesantne kifle sam, nasla na blogu Gastronomija i naravno da sam morala da ih isprobam.
Pronasla sam jos dosta recepata sa sarenim kiflicama koje su slicne  samo je postupak pravljenja malo drugaciji .
Razlika je sto sam ja po receptu spojila braon i belo testo i onda ga oklagijom istanjila tako da su kiflice bile skroz sarene za razliku od  dvobojnih gde se stavi belo testo i braon preko njega.
Mozda u ukusu nema razlike  jer je princip ( urmasica) isti sa serbetom jedino je mala razlika u  nacinu i izgledu.
 Jedne su sarene a druge su u dve boje svako testo za sebe ( jedno preko drugog)


















Kiflice su  pravljene po ovom receptu:
2 jaja,
 1 kasika secera,
 2 dl mleka,
 2 dl ulja,
kesica suvog kvasca  + 1 prasak za pecivo,

 i brasna prema potrebi
2 kasicice kakao

Serbet se pravi od :
 6 malih soljica secera
 i 8 soljica vode
Od sastojaka napravi testo i podeli u dva dela i u jedan stavi kakao.
 Ta dva testa ostavi da odstoje i narastu.
Kad testo naraste razvuci obadve kore svaku za sebe debljine 0,5 cm.
Stavite jednu koru preko druge i uvite u rolat.
 Taj rolat iseci na 1 cm debljine  i razvuci oklagijom testo   ponovo ( kao na slici) da budu dovoljno velike da moze da se uvijaju u kiflice
Peci na 200 stepeni 20 do 25 minuta.

 Pecene kiflice prebaciti u jedan dublji pleh i preliti vrucim serbetom koji ste predhodno napravili. Kiflice bar mene su podsetile dosta na urmasice.










Нема коментара:

Постави коментар