среда, 11. март 2015.

Bavarsko pecivo

 







Ova peciva vec dugo gledam po internetu i iz straha da je komplikovano  uvek sam odlagala njihovo pravljenje

Medjutim uopste nije komplikovano i evo vec nekoliko puta pravim po ovom receptu mada sam isprobala i neke druge

Sto je bitno testo nije zilavo kada se ispece....

;Recept je nadjen negde na netu ali nisam zapisala gde tako da predpostavljam da je sa Coolinarke






Potrebno je:
 
1 kg brasna,

 5 dl vode,

 1 dl ulja,

 40 grama kvasca ,

soli 

Od tih sastojaka zamesiti glatko testo  ostavi da nadodje 1 sat ( ja sam malo pouljina vanglicu gde je testo narastalo)

Mesila sam u masini/ asistentu i nije otislo svo brasno
 
Pocnite sa manje brasna otprilike 750 grama pa dodajte postepeno ostatak meni je ostalo  brasna  da vam ne bude puno tvrdo
Testo odmara jedan sat a u medjuvremenu pripremite serpu sa vodom


Pripremite isto 
 
1 litru vode
4 kasike sode bikarbone 
1 kasiku soli 
 
To sve staviti u jednu serpu i kad formirate testo kakvo zelite vi stavite da ta voda prokljuca  jer cete u njoj spustati spremljena peciva da se kuvaju 1 minut
 
 

Nadoslo testo podeli na nekih 15 delova i od svih tih deleova testa napravi loptice

Ako se odlucite da pravite kiflice kao ja prvi put onda vam je dosta odvojiti 12 deleova testa za 12 kiflica
 








  Svaki deo za kiflice razvucite po duzini malo rukom a i oklagijom i uvijati u kiflu 
 Ako formirate lopte onda ih lagano premesite i napravite lopte

Napravljene kifle ii loptice  odmaraju nekoliko minuta dok voda prokljuca i dok se rerna zagreje 
nekih 5 do 7 minuta

Rernu ukljuciti na 200 stepeni

 


Dok to radite i formirate kifle stavite jednu serpu sa  1 litrom vode i 1 kasikom soli i 4 kasika sode bikarbone da prokljuca  i u to spustate vec napravljenje formirane kifle.

Kifle se kuvaju oko 1 minute . i kad su kuvane posle 1 minute ih izvucete i stavite na pleh oblozenim pek papirom koji je pouljen malo da se ne bi testo lepilo za papair







Kuvano testo vadite i  stavljate na pleh oblozen pek papirom ( kifle su dosta lepljive posle kuvanja)  i ne bi bilo lose da i taj pek papir namazete sa malo ulja da se ne bi zalepile za papir
 
Sada svako pecivo zasecite skalpelom ili nozem po sredini 
Preko vec kuvanog peciva i zasecenog staviti krupnu so ili susam po zelji a zatim staviti u zagrejanu rernu
 


 Peci na 200 stepeni 20 minuta.






Mnogo je jednostavnije napraviti nego sto zvuci pri citanju recepta....prijatno


Kod mene ima slika od ranije kad sam pravila u obliku kifli  pa sam sad ubacila nove slike  sa zadnjih dva puta sto sam pravila














Нема коментара:

Постави коментар